de voorbereidingen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van vaderdochterindonesie - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van vaderdochterindonesie - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

19 April 2015 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal,

dit is dan het eerste "reis"verslag van mijn langgekoesterde reis met mijn vader naar Indonesië. We zijn nog niet weg, we vertrekken 27 april. Alles is nu geregeld en we zijn zo goed als klaar om te vertrekken.
straks nog even een proef inpak van de koffer doen, zodat we zeker weten dat we aan 1 koffer voldoende hebben.
voor de rest:
tickets check
hotels check
vervoer op java check
excursies check
inentingen check
visum check
zenuwen check

Ik kan niet wachten tot het eindelijk zover is!

veel plezier met het lezen van de reisverslagen en een reactie op zijn tijd zou leuk zijn.

groetjes Monica

• 19 April 2015 - 17:01

Liesbeth:

Ik wens jullie natuurlijk heel veel plezier en tot 15 mei op Bali.

• 22 April 2015 - 03:00

Rein :

Een hele fijne vakantie toegewenst alvast.27 april dan ben ik in manila ter vierimg van de verjaardag van van koning Willem Alexander in de achtertuin van de ambassadeur. Haring happen, heineken bier, goudse kaas en nog meer hollandse snacks ;).
    Ik zal jullie reisverslagen hier volgen.

• 23 April 2015 - 12:48

Bas:

goeie reis ;-)

• 23 April 2015 - 14:08

Renate :

En zo komt het steeds dichterbij. Spannend en echt super! Jullie gaan het vast mooi hebben

• 23 April 2015 - 14:22

Pien:

Veel plezier en maak er wat moois van

• 25 April 2015 - 13:58

DebenOtto Hulshof:

we wensen jullie heel veel plezier! Mis niets en zorg voor elkaar! Liefs van Debbie en Otto xxxx

• 26 April 2015 - 14:56

Francica:

Heel heel veel reisplezier.Guus ik hoop dat je veel terug vindt van ons leven in Indonesië.Ben heel benieuwd naar alle foto,s en verslagen.Guus en Monica goede reis en tot over 6weken

• 27 April 2015 - 09:51

Fedde:

Veel plezierrrrr

• 27 April 2015 - 12:18

Erik:

Veel plezier en goede reis.

• 28 April 2015 - 07:06

Irma:

Heel veel plezier en ben heel benieuwd naar alle verhalen en foto's.

• 28 April 2015 - 15:02

Monique:

Hoooi buuuf! Heel goede reis en veel plezier met je vader! Hoop voor je dat deze reis aan al je verwachtingen zal voldoen!!! ( wij passen wel een beetje op martijn met zijn allen)...

• 30 April 2015 - 06:59

Aleksandra:

Hello Monica and Gus! I am happy for your father-daughter trip. Have wonderful time togather and share some moments with us. Mom and dad are sending best wishes for your trip togather. Love you both! X o x o